Dagen efter klagodagen så..

Dagen efter klagodagen så åkte vi till ikea (igår alltså) å handlade julklappar saker till oss själv och mat, MYCKET mat så nu har vi så att vi klarar oss ett tag skulle jag tro:P.
Hur som helst så kommer ni kanske ihåg att jaf hade jordens mest klagodag i förrgår så idag tog jag mig i kragen och började och städa här hemma. I 6 timmar höll jag på med köket utan pauser (förutom rökpauserna då) ;).
Sen tog jag resten av alla rum (dock inte lika noga som köket), passade även på att sätta upp (lyssna) JULGARDINER! ;P. Dock så har jag bara omaka gardiner eftersom jag aldrig skulle komma på tanken att köpa egna så jag/vi har fått gardiner av lite olika folk vilket resulterar i att det blir väldigt olika sorter:P.
Handlade ÄVEN en blomma med kruka på willys^^, duktigt för att vara jag (vuxenpoäng till moi)!
En leklåda till hundarna, handlade även massor av olika leksaker till dom igår på arken för typ femhundralappen (ångest).
Nä nu ska jag sluta skriva tråkig text och lägga upp lite bilder ist sen ska jag gå och kvällsmysa med Anders framför en film för att senare krypa ner i en nybäddad säng (nya sängkläder), finns det skönare?? =)
Mysigt vart det hemma med alla nya ljus :)
Min nya blomma=). Ingen aning om vad det är för sort, men den luktar ju gott iaf:P
Leklådan, men leksakerna ligger inte kvar där särskilt länge kan jag tala om:P
Kolla tempen!! Detta är alltså inne här när jag vaknade imorse! BURR!!!
Kallt ute! Huvva!
Nä nu blir det att tränga ner sig breve Billy här i soffan och kirra lite popcorn!
P.s Jag har nytvättade pyamasböxan på mig som fortfarande är varma :D!
ME LIKE!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Snyggt städat! 4000:- för biopsin var dyrt. Jag hoppas att du har hundarna försäkrade så att du får tillbaka en del av pengarna. Ang. simningen så hade de kampanj och jag betalade 500:-/hund för 3 ggr med instruktör. Sedan är det meningen att vi ska självsimma dem. Vad det kostar vet jag inte men nånstans 250:-/gång tror jag.

2010-12-03 @ 07:50:09
URL: http://www.mirrisen.blogspot.com
Postat av: jenny

åå va mysigt. vad finnt det blev

2010-12-03 @ 15:02:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0