Hos Helena!

Har nyss vart på en kortare promenad med hundarna för att kolla hur dom funkar ihop. Billy skötte sig riktigt bra i kopplet utan att dom fick hälsa först. Men sen ville han ju såklart leka med Sam men han var som väldigt obekväm med att ha den stora kalven så nära, han vaktade både mig och Helena ha, men så farligt var det inte faktiskt.
Nu sitter jag med underställ byxer och täckisar inomhus och 2 tröjer:P, orkar inte klä av mig. Helena håller på att steka pannkaka som hon ska bjuda på tänkte jag ;) *höhö*.




Han kanske borde använda mer av hörsen än typ 5%!


Helena och "vakthunden" Sam :)


Helena steker pannkaka och hundarna slappar nedanför i hopp om att det ska trilla ner ngt =)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0