I kalla vintern

Man kan ju inte direkt påstå att det är ett nöje att gå ut med hundarna nu när det är närmare 30 strecket på termometern varje dag, och hundarna blir ju ganska rastlösa här hemma utan "aktiveringspromenader" så jag försöker komma på saker man kan göra inomhus =).
Förra veckan så köpte jag en leksak typ "kong" eller nått hette den, en rund hård gummigrej som skulle vara bra för hundar som tuggar hård på saker (dvs Billy & Tyson) och under den grejen är det ett stort hål, jag har funderat en vecka vad hålet är till för? Men i förrgår när jag var på arken i sundsvall så såg jag att det finns en pasta till dom, såg ut typ som vispgrädde på tub. ca 250:- kostade den!! Aldrig i helvete att jag köper den dyra!
Men idag kom jag ju på att man kan ju ta annat, jag hittade en leverpastej i kylen och jag smetade in leverpastejen i hålet å YEY vad bra det funkade. Nu har dom det dom gör i ngn timme:P haha!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0