Klaga!!

Ni som har följt mig i bloggen och även bloggen som jag hade innan denna vet kanske när min rygg kajkade ihop totalt ifjol ungefär den här tiden på året. Anders var så supergullig och mockade till mig medans jag fick typ liggsår av allt sängliggandes.
Som tur är har jag inga hästar nu som jag behöver bry mig om men jag har två hundar som behöver aktivera sig.

Till saken.. Jag är rädd att min rygg är påväg på samma spår som ifjol, det blir bara värre och värre för varje dag som går och idag är det värst.
Det blir korta dagar för mig eftersom jag bara klarar förmiddan sen blir det tabletter och soffan!
FAN!
Nu ikväll har jag inte gjort annat än å malt in tablett efter tablett så jag är så jävla full i huvudet nu så det finns inte, känns som jag dragit i mig en 70:is :P.
Håll tummarna för mig nu så den inte kajkar ihop totalt nu!!'


Hmm...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0