Jag har märkt att...







Jag satt och läste min gamla blogg för ett tag sen, och GUUD vad jag var duktig på att uppdatera där ett tag, men jag hade väll mer att göra då antar jag, eller så är det tvärtom? Att jag har mer att göra nu så jag inte "hinner"? Men det är ju fel det också, för jag har en himla massa tid nu ju:P.

Hur som helst så har jag nu lagt ut min ÄLSKADE VOLVO! Nu som känner mig eller följt min blogg vet ju precis hur mycket jag älskar den bilen, den är mitt ALLT ju! :´(!

Nä nu är det tomt i mitt huvud precis som vanligt så jag återgår till betapet och sen dra på mig pyamasböxan å gå å lägga mä!


Gnatt!


Kommentarer
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

Hejhej! Hoppas allt är bra med dig! Kika gärna in min reseblogg:) Kram !

2010-11-23 @ 21:34:45
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag ska gå in på betapet och se om du är där:)

2010-11-23 @ 21:53:03
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0