Känner bara för de!

Vet inte alls vad jag ska skriva men jag kände att jag skulle kasta in ett inlägg:P.
Igår började på och städa här hemma, städade som en jävla galning Sen kom det folk hit så att det vart uppehåll med städningen en timme ungefär, sen vart det ingen mer städning av med den. Ska fortsätta nu och städa (har jag sagt hela dan) men inte mycket händer kan jag tala om för er:P.

Idag har jag och Dess vart ute och lekt med hundarna (Tyson Zenna & Billy). Kaste ut lite godis i snön så dom fick använda näsan lite :).
Nä fan jag känner att jag skriver väldigt osammanhängande så jag kanske borde sluta skriva nu och börja städa! Hur JÄVLA svårt kan det vara att plocka upp en dammsugare från golvet och sätta lite fart??? Tydligen jävligt SVÅÅÅRT!


P.s

Alltså jag vet inte vad det är med mig men jag känner att det inte känns bra att skriva i den här bloggen:S, kanske man ska byta tillbaka till den gamla igen!




Eller vad säger ni??


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag vet inte var det är med msn, jag loggas bara ut....

2010-11-25 @ 21:29:18
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0