Oj vad många uppdateringar det vart ikväll.

Och vet nu varför?
Jo därför att jag har dragit ut på tiden så jag ska slippa städningen idag, men åsså precis innan jag ska lägga mig så kommer jag på att det vore ju faktiskt ganska skönt och ha färdigstädat tills imorn när jag ska till stan å allt, då man oftast är helt slut när man kommer hem.
Dock har jag hela övervåningen kvar sen men den tar jag imornkväll tror jag. Ni får peppa och påminna mig om jag skulle ta på å glömma bort:P hehe!

Nu ska jag ta det sista sen blir det natti natti, mina lincer har börjat torka in i ögonen känner jag:P.













(Ni får ursäkta dålig uppdatering med bilder, men jag har inte orkat att lägga in från kameran. Dessvärre blir det ju bara värre och värre ju längre jag väntar för det blir ju bara fler och fler bilder) :P


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0