Stan idag!

Kom hem för en liten stund sen, tog en himla tid det där måste jag säga:P.
Föst när vi kom in till stan så hälsade vi på Sandra å såklart lille Miliam MEN också Sheena:D, var så himla länge sen man såg lilla snippan, hade ju nästan glömt hur gå hon är:P hon höll ju på att krypa ur skinnet när jag och Dessan kom in:).
Sen drog vi på lillänge, först djurmagazinet å handlade saker lite leksaker till hundarna. Sen handlade lite flaskor tills imorn, ska bli såå himla sköj, ska ladda kameran inatt så jag kan ta många bilder imorn och lägga upp här på bloggen.
Sen drog vi raka spåret och åt på kina, valde buffémiddag och gissa om vi vart mätta?!! *hehe* och när man trodde att det inte skulle få plats mer i magen så sa dom att efterrätten ingår (glass med friterad banan) Och det kan man ju inte direkt tacka nej till?? ;).
Sen for man till Föllinge eller rättare sagt lillholmsjö å kolla om Sven var klar med pegutten, å den gick ju, men snarare som en påse skit, så han tog sin "skitpåse" och drog vidare hem till kälom, men vi var ju tvungen att få hem imprezan också å Anders hade ju givetvis knäppt en pille så han kunde ju inte köra så Dessan fick så lov att köra fast vi satt ganska gott å värmde oss med den lilla värmen som finns i min skitjävelsfläkt. Dessan tog panikgrepp i ratten på min bil för att slippa köra, vafan Dessan, hur kan man inte vilja köra en impreza?? Dummer!!
Fört i täten låg Sven och Anders med sina stadiga 40km/h, sen Dessan som satt å skakade av rädsla i imprezan och sist jag i ledet så vi inte skulle tappa bort Dessan:P *hehe*!
Fika lite och klappade lite på Douglas eller ja ganska mycket, eller JÄTTEMYCKET då! Han skulle bara bli klappat, så fort man tog bort handen var han där med säckeltrynet å ville ha mer klappar :).
Men sen bar det hemmåt, en snabb sväng in på donken bara å handlade några burgare till Bubben så han skulle få nå gott å äta han å!
Svängde upp hos pappa på hemvägen å hämtade hundarna som han har haft idag. Fan vad glad Billy blev när matte kom han kanske trodde att jag hade försvunnit för alltid, det såg ut så på honom iaf ;)
Nu har ni lite onödig info hur min dag har vart i minsta detalj, eller just ja! Jag gick på toa hos sven å för jag var så förbannade pissnödig;P, nu vet ni exakt :P *hehe*
Tog en och annan bild idag men pga bildstölder så vill jag inte lägga upp dom här på bloggen nu när jag inte har lösen längre.
Over and out för moi!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0